Plus
Testați contul premium
0   Articole
#
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Sistem de franare Piese moto

Sistem de franare pentru Top branduri de motociclete

  • Sistem de franare pentru PIAGGIO MOTORCYCLES de înaltă calitate
  • Sistem de franare pentru KTM MOTORCYCLES de înaltă calitate
  • Sistem de franare pentru YAMAHA MOTORCYCLES de înaltă calitate
  • Sistem de franare pentru HONDA MOTORCYCLES de înaltă calitate
  • Sistem de franare pentru KYMCO MOTORCYCLES de înaltă calitate
  • Sistem de franare pentru APRILIA MOTORCYCLES de înaltă calitate
  • KAWASAKI MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • SUZUKI MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • CF MOTO MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • PEUGEOT MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • BMW MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • PUCH MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • BAOTIAN MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • GARELLI MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • MALAGUTI MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • SIMSON MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • KEEWAY MOTORCYCLES Sistem de franare Piese moped
  • HARLEY-DAVIDSON MC Sistem de franare Piese moped
Mai multe

Sistemele de frânare a motocicletelor se folosesc pentru a încetini și opri aceste vehicule. Dipozitivele sunt vitale pentru siguranța la drum.

Componentele sistemului de frânare a motocicletei

  • Discuri de frână. Când acestea nu se mai rotesc, se oprește și roata, încetinind astfel motocicleta. În majoritatea cazurilor componentele de frânare frontale se defectează mai rapid decât cele din spate. Aceste piese se vând adesea împreună cu suporturi.
  • Plăcuțe de frână. Acestea apasă pe disc, producând astfel fricțiunea necesară pentru frânare. Piesele frontale ar trebui înlocuite la fiecare 15 000 – 20 000 km parcurși, pe când cele spate pot rezista la peste 20 000 km.
  • Cilindri față și spate. Primul este acționat prin apăsarea unui buton de pe ghidon, iar ultimul - prin apăsarea pedalei. Aceste elemente ale sistemului de frânare a motocicletei transformă forța aplicată de motociclist în presiune a lichidului de lucru. Aceștia nu au o durată de viață delimitată.
  • Furtunuri de frânare. Prin ele circulă lichidul de lucru. Componentele de cauciuc, de regulă, rezistă sub 4 ani. Articolele din teflon armate cu oțel pot dura mult mai mult timp.
  • Etriere de frână. Apasă plăcuțele pe discurile de frână. Aceste componente se prind cu suporturi de fixare și se mișcă de-a lungul bolțurilor de ghidare. Nu au o durată de viață limitată.
  • Dispozitive pentru reglarea dinamicii mișcării. De exemplu, acestea includ un senzor de viteză a roții. Informațiile pe care acesta le transmite sunt importante pentru buna funcționare a sistemului ABS. Tot din această categorie face parte și o unitate hidraulică. Aceasta din urmă menține presiunea necesară în cilindrii de frână atunci când sistemul ABS este activat. Aceste componente nu au intervale de înlocuire prestabilite.

Defecțiuni: cauze și simptome

  • Discuri subțiri sau deformate. Simptomele acestei defecțiuni le reprezintă scârțâitul și reducerea puterii de frânare. Aceste piese de deteriorează de obicei din cauza utilizării prelungite sau din cauza supraîncălzirii provocate de sarcinile înalte.
  • Plăcuțe uzate. Acestea produc sunete ciudate. Acest lucru se întâmplă de cele mai multe ori din cauza utilizării prelungite a plăcuțelor.
  • Cilindri zgâriați, afectați de coroziune sau alte defecte. Aceștia reduc eficiența frânării. Zgârieturile pot fi cauzate de praful care pătrunde în interiorul sistemului în timpul lucrărilor de întreținere. Coroziunea apare în urma expunerii la umezeală. Adesea aceasta pătrunde înăuntru împreună cu lichidul de lucru.

Sfaturi despre întreținerea și înlocuirea componentelor sistemului de frânare a motocicletei

  • Instalați o nouă pereche de plăcuțe de frână de fiecare dată când ânlocuiți discurile de frână. În acest fel preveniți reducerea puterii de frânare. Este mai ieftin să cumpărați aceste piese de schimb la set.
  • Piesele defecte nu trebuie întotdeauna înlocuite. De exemplu, pentru a aduce un cilindru la starea lui de funcționare, de cele mai multe ori este suficientă utilizarea unui kit de reparație potrivit.
  • După instalarea noilor piese, acestea trebuiesc rodate, iar sistemul de frânare, de cele mai multe, trebuie golit. Deasemenea, completați lichidul de lucru dacă este nevoie.

AUTODOC: doar piese de înaltă calitate pentru motociclete

Cumpărând componente sistem de frânare motociclete din magazinul nostru online de încredere, le veți primi în cel mai scurt timp. Comandați online chiar acum și cumpărați rapid produse de primă clasă.

O gamă de piese noi pentru motociclete

Vă recomandăm cele mai vândute produse din categoria Sistem de franare. Următoarele piese de schimb pentru motocicleta sunt cel mai des comandate de clienții noștri.