Material frictiune sabot frana / Sabot frana pentru motocicleta dumneavoastră
Comandați Material frictiune sabot frana / Sabot frana pentru motociclete ieftin
Material frictiune sabot frana / Sabot frana pentru Top branduri de motociclete
Material frictiune sabot frana / Sabot frana pentru motociclete: cele mai vândute produse din catalogul nostru
Aceste articole sunt cele mai cumpărate din catalogul de Material frictiune sabot frana / Sabot frana. Gama vastă de produse, de la cele mai bune branduri, vă va ajuta să alegeți Material frictiune sabot frana / Sabot frana la preț avantajos, care să se potrivească perfect motocicleta sau.
Plăcuțele de frână pentru motociclete sunt parte a sistemului responsabil de frânarea vehiculului. Reprezintă niște plăci cu garnitură de fricțiune. Odată cu apăsarea lor pe discurile de frână, apare frecarea necesară pentru încetinirea mișcării de rotație a roții.
Tipuri de plăcuțe de frână pentru motociclete
După locul de montare:
- Frontale. Durata lor de viață este de 15000 –20000 km.
- Spate. Dacă nu sunt expuse la sarcini excesive, pot funcționa corespunzător mai bine de 20000 km.
După materialul de bază:
- Din metal. Pot rezista bine la temperaturi înalte și ajută la curățarea discurilor. Sunt relativ ieftine și au proprietăți excelente de transfer a căldurii. Garniturile de frecare pot conține grafit, rășini, ceramică și alte componente.
- Din carbon. Sunt dezvoltate special pentru motosport. Se caracterizează prin eficiență înaltă. Pentru a funcționa corespunzător, acestea trebuie să se încălzească. Pot fi utilizate doar împreună cu discuri de carbon.
Mulți producători împart componentele în câteva grupuri, în funcție de temperatură maximă permisă:
- Până la 400°C. sunt de obicei vopsite în negru. Perfecte pentru călătoriile zilnice, nu foarte rapide, în zone urbane.
- Sub 650°C. De cele mai multe ori aceste elemente sunt verzi. Sunt destinate celor ce preferă un stil de condus dinamic.
- Nu mai mult de 750°C. Sunt destinate pentru sport sau pentru motocicletele off-road. În primul caz, acestea sunt roșii sau aurii, în cel de-al doilea - albastru închis sau albastru deschis.
- Până la 1000°C. Sunt plăcuțe de frână profesionale, pentru participanții la curse. De regulă sunt portocalii.
Unii producătorii specifică și coeficientul de frecare. Cu cât mai mare este acesta, cu atât mai eficientă este frânarea. Acest parametru este după cum urmează:
- C (0.15);
- D (0.15–0.25);
- E (0.35–0.45);
- G (0.45–0.55);
- H (over 0.55).
Defecțiuni și cauzele acestora
- Reducerea critică a grosimii. Primul simptom se manifestă printr-un țiuit ce vine de la plăcuțe. Cauza cea mai probabilă o constituie utilizarea prelungită peste termenul recomandat.
- Uzarea neuniformă. Se întâmplă din cauza cilindrilor defecți. Defecțiunea se manifestă prin reducerea eficienței la frânare.
Sfaturi despre întreținerea și înlocuire plăcuțelor de frână pentru motociclete
- Înlocuiți plăcuțele dacă grosimea acestora a ajuns la 2 mm. Date exacte găsiți în cartea tehnică a motocicletei. În plus, chiar și cel mai mic sunet care se aude de la componentă, nefiind caracteristic acesteia, poate fi un semn că este nevoie de reparație.
- Dacă vehiculul este chipat cu două mecanisme cu disc frontale, trebuie schimbate ambele seturi de plăcuțe de frână.
- Atunci când cumpărați piesele, rețineți că mecanismele frontale și spate se deosebesc între ele. Nu uitați că nu pot fi înlocuite între ele.
- După instalarea noilor piese, acestea trebuie șlefuite. Pentru aceasta, apăsați mânrul de frână de câteva ori consecutiv: în acest fel sistemul va reveni mai rapid la modul de funcționare.
AUTODOC: doar piese de înaltă calitate pentru motociclete
În magazinul nostru online puteți cumpăra plăcuțe de frână de cea mai bună calitate pentru motociclete. Toate produsele prezentate în catalogul AUTODOC sunt disponibile la prețuri accesibile, în special în timpul promoțiilor. Plasați comanda online în doar câteva minute și cumpărați cele mai bune articole pentru motocicleta dumneavoastră.